Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ : ‘’ Σ' ΑΓΑΠΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ‘’





‘’ Σ' ΑΓΑΠΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ‘’

Αν ήξερα αλήθεια το πόσο σ αγαπάω
Θα έκανα τα πάντα μη φύγεις μακριά
Το έχω μετανιώσει δεν ξέρω τι να κάνω
Σε αγαπάω πες μου άμα δεν ειν’ αργά

Ας ήξερα που είσαι για σένα αν υπάρχω
Στείλε μου μήνυσε μου ακόμη αν μ’ αγαπάς
Ας ήξερα που είσαι για σένα αν υπάρχω
Στείλε μου ένα σήμα ακόμη αν μ’ αγαπάς

Οι μνήμες που σπαράζουν οι μνήμες μου για σένα
Στο σήμερα σα φτάνουν όπως οι δικαστές
Οι τύψεις με δικάζουν κατηγορούν έμενα
Που είσαι μακριά μου εσύ μου λένε φταις
Τρυπάνι στην καρδιά μου όταν μιλούν για σένα
Και σε ρωτάω πες μου, πες μου γιατί θεέ

Σε αγαπώ ακόμη και θα σε περιμένω
Που να σαι ετούτην ώρα ετούτη τη στιγμή
Όλα τα πάντα δίνω τα δίνω για να ξέρω
Για σένα όλα αξίζουν και τίποτα χωρίς
Όλα τα πάντα δίνω τα δίνω για να ξέρω
Για σένα όλα αξίζουν και τίποτα χωρίς


ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ



facebook/NTON MESSIE

2 σχόλια:

babylon είπε...

Νκολα Αλςξανδρινε, παντα με εκπλησεις ευχαριστα με τα διαμαντια που ζωγραφιζει η μοναδικη πεννα σου............!!!!!!!!!!!!!

babylon είπε...

Νκολα Αλςξανδρινε, παντα με εκπλησεις ευχαριστα με τα διαμαντια που ζωγραφιζει η μοναδικη πεννα σου............!!!!!!!!!!!!!