Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης: Τυρόπιτα ταψιού





ΤΥΡΟΠΙΤΤΑ ΤΑΨΙΟΥ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Λαχταριστή, Ευωδιαστή, Επιθυμητή·
αλλά ……..
 και άπιαστο όνειρο για μας!
Εκείνη η τυρόπιττα σε σακουλάκι χάρτινο,
με την ΑΚΡΟΠΟΛΗ απ έξω.
Άπιαστο όνειρο γιατί έπρεπε να πας στο ΚΨΜ της Σχολής Πυροβολικού
για να την γευθείς και να την απολαύσεις!!!!!!

Εκεί όμως μόνο «παλιοί» υπήρχαν.
Η Διοικούσα τάξη.
Οι Δυνάστες μας……
Τα καψωνόμουτρα

ΕΜΕΙΣ ;;;;
«Νεούλια»· που να τολμήσουμε να πλησιάσουμε.
Κι όμως......
Ας είναι καλά .......οι βολές!!!!
Οι βολές πυροβολικού ντε…
Κάθε Πέμπτη.........οι βολές, μάλιστα!!!!
Τα ΡΕΟ έπαιρναν τους παλιούς για το πεδίο βολής και......
όταν λείπει η γάτα .. χορεύουν......τα «νεούλια».
Πήγαινε ένας από μας στο ΚΨΜ
-θα ψώνιζε για όλους-
με τα πόδια στον ώμο,
με τη γλώσσα έξω ..σα γραβάτα
τρέχοντας…
Παραγγελία στον καψιμιτζή.
-Είκοσι τυρόπιττες και...γρήγορα μην πέσουμε σε κανένα παλιό

«Νεούλι» πήγαινε·
ΤΥΡΟΠΙΤΤΑΔΙΚΟ γύριζε.
Όπου και να τον ψάξεις γεμάτος τυρόπιττες
Στις τσέπες της φόρμας, στις τσέπες του πουκαμίσου, μέσα στο πουκάμισο
Πολύς χώρος χρειαζόταν, πολλές βλέπετε οι τυρόπιττες.
Μέχρι και μέσα στο τζόκεη, στο κεφάλι …
τυρόπιττες και εκεί.

Και μετά
πανηγυρίζαμε τα «νεούλια»
-νέοι μαθητές της Σχολής Πυροβολικού-
για το ακατόρθωτο κατόρθωμα μας
μέχρι που ............

Ήταν η σειρά μου.
Εκείνη την καταραμένη Πέμπτη.
Τα πόδια μου στον ώμο, ποτισμένος ιδρώτα.
Από το τρέξιμο, από την αγωνία
-Τριάντα τυρόπιττες...και γρήγορα, φώναξα!!
Τον καψιμιτζή τον πήραν τα γέλια!!!
Μου δίνει τις τυρόπιττες, μεταβάλλομαι σε τυροπιττάδικο…..
Μπροστά μου ...ο καψιμιτζής
Δίπλα μου όμως ….. οι «Μεγάλοι Παλιοί»·
Οι Δυνάστες, με τα δύο κορδονάκια στις επωμίδες
-επέστρεψαν γρηγορότερα του αναμενόμενου από τη βολή-
Φωνάζουν.
Ουρλιάζουν
Αγριεύουν.
-Από πότε οι ψάρακες.... μας τρώνε τις τυρόπιττες;;;;;;;;;;;;
Με ταρακουνούν.
Στάζω ιδρώτα από πάνω ως κάτω  και...τυρόπιττα.

Τη σιχάθηκα την τυρόπιττα.
Τη μίσησα.
Τι καψόνι ήταν αυτό!!!
Να μην ξαναδώ τυρόπιτα στα μάτια μου.
Αμάν πια!!!

Στο τηλέφωνο στη μητέρα μου δεν της είπα τίποτα…..
από τα παθήματά μου.
Αυτή μόνο μου είπε·
-Αυτό το Σαββατοκύριακο σου έχω μια έκπληξη
σου ετοιμάζω την αγαπημένη σου…..
ΤΥΡΟΠΙΤΤΑ ΤΑΨΙΟΥ................

Δεν υπάρχουν σχόλια: