Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ

Ένας κρητικός παντρεμένος εδώ και πολλά χρόνια επιστρέφει κουρασμένος στο σπίτι του. Προσπαθεί να ανοίξει την εξώπορτα αλλά η κλειδαριά είναι χαλασμένη. Κτυπάει το κουδούνι …αλλά αυτό ούτε που ακούγεται.

Βάζει τις φωνές , τον ακούει η γυναίκα του, του ανοίγει την πόρτα και τον ακούει θυμωμένο να την ρωτά.

-Βρε κουζουλή γυναίκα δεν είδες ότι η κλειδαριά είναι χαλασμένη;

- Ναι άνδρα μου, απαντά η γυναίκα, κατέχω το, όμως περίμενα εσένα να την φτιάξεις.

- Καλά βρε γυναίκα, της απαντάει ο άνδρας της, τόσα χρόνια παντρεμένοι δεν κατέχεις ότι ποτέ δεν έμαθα να φτιάχνω κλειδαριές.

- Ναι άνδρα μου απαντάει αυτή, το κατέχω.

- Και καλά, συνεχίζει ό άνδρας, δεν παρατήρησες ότι το κουδούνι μας δεν χτυπά;

- Ναι άνδρα μου, απαντά η γυναίκα, όμως περίμενα εσένα να το φτιάξεις.

- Καλά βρε γυναίκα, της απαντάει ο άνδρας της, τόσα χρόνια παντρεμένοι δεν κατέχεις ότι δεν κατέχω τίποτα από ηλεκτρικά;.

- Ναι άνδρα μου απαντάει αυτή, κατέχωτο

Ο άνδρας ανοίγει την βρύση του μπάνιου να πλύνει τα χέρια του αλλά και αυτή είναι χαλασμένη. Όλος θυμό φωνάζει στην γυναίκα του.

- Γυναίκα η βρύση είναι χαλασμένη.

- Κατέχωτο άνδρα μου κατέχωτο απαντά εκείνη .

- Και γιάντα δεν φώναξες τον υδραυλικό, την ρωτά εκείνος. Γιατί περίμενα εσένα να το φτιάξεις, του απαντά η σύζυγος.

- Καλά βρε γυναίκα, της απαντάει ο άνδρας της, τόσα χρόνια παντρεμένοι δεν κατέχεις ότι ποτέ δεν έμαθα να φτιάχνω βρύσες.

- Ναι άνδρα μου απαντάει αυτή, το κατέχω.

-Αύριο κιόλας να καλέσεις κλειδαρά, υδραυλικό και ηλεκτρολόγο την διατάζει ο σύζυγος.

Εντάξει άνδρα μου απαντά εκείνη.

Την επομένη μέρα επιστρέφοντας σπίτι τα βρίσκει όλα να είναι φτιαγμένα οπότε φωνάζει την γυναίκα του για να πληροφορηθεί το κόστος των επισκευών.

- Τίποτα του απαντά εκείνη και συμπληρώνει. Μας τα έφτιαξε ο γείτονας.

-Και καλά την ξαναρωτά εκείνος. Ο άνθρωπος μας έβαλε καινούργια κλειδαριά, καινούργιο κουδούνι, καινούργια βρύση και δεν τον πλήρωσες; Πως έγινε αυτό;

-Να του απαντά η σύζυγος. Όταν προσφέρθηκε να τα φτιάξει μου ζήτησε αντί αμοιβής είτε να κάνουμε έρωτα είτε να του μαγειρέψω παστίτσιο.

- Και ήταν ωραίο το παστίτσιο; ρωτά ο άνδρας

Και η γυναίκα:

- Καλά βρε άνδρα μου, τόσα χρόνια παντρεμένοι δεν κατέχεις ότι δεν κατέχω να φτιάχνω παστίτσιο;.

Δεν υπάρχουν σχόλια: